Hoppa direkt till innehållet
printicon

Aktiviteter på IKSU Sport

 

Anmälan via webben har stängt. Kontakta IKSU:s reception, för deltagande i mån av plats.

iksu.jpg

Schema och aktiviteter ser du här men om du vill ha ytterligare information om varje pass, surfa in på IKSU.se (antal platser finns angett inom parentes).

06:30 – 07:30 Ashtanga yoga (10 platser, lokal: Lissabon)

06:40 – 07:25 Indoor walking (10 platser, lokal: Wien)

07:25 – 07:55 CXWORX
(20 platser, lokal: Rom eller Aten)

10:30 – 11:00 Lätt Indoor Walking (10 platser, lokal: Wien)

10:30 – 11:15 Lätt Zumba (20 platser, lokal: Aten)

11:00 – 14:00 Bouldering och klättring med instruktör (drop-in, lokal: Lofoten)
Kom och prova klättring i IKSU:s nya klätterhall Lofoten som har ca; 25 000 st klättergrepp och en möjlig klätterhöjd på ca; 17 m. Du får hjälp av instruktör och får även låna klätterutrustning.

11:15 – 12:15 Gympa (20 platser, lokal: Rom)

11:30 – 12:15 Cykel RPM® (20 platser, lokal: Madrid)

12:00 – 14:00 IKSU Fysio – Krånglar kroppen - gratis rådgivning (drop-in, Lokal: Oslo)
Krånglar kroppen? Hindrar smärtan dig från att komma igång eller fortsätta med fysisk aktivitet. Passa på att träffa våra terapeuter på IKSU fysio som finns tillgängliga för rådgivning mellan 12:00 – 14:00.

12:00 – 14:00 IKSU Personlig träning – Vill du komma igång eller utvecklas - gratis rådgivning (drop-in, Lokal: Oslo)
Här har du möjlighet till rådgivning av kunniga PT för både nybörjare och mer avancerad träning och målsättning.

12:00 – 14:00 Golf – Testa golfsimulatorn (drop-in, Lokal: Bryssel)
Kom och testa virtuell golf eller prata med en av våra PT som kan svara på frågor kring rörlighet och styrka för golfspelare.

12:00 – 12:30 Zumba® (85 platser, lokal: Aten)

12:20 – 12.50 CXWORX® (20 platser, lokal: Aten)

12:30 – 13:30 Yin Yoga (10 platser, lokal: Lissabon)

13:00 – 14:00 Drop-in Fotboll – mix (21 platser, Lokal: Helsingfors)

14:00 – 15:30 Workshop Knäböj (18 platser, lokal: Bratislava)
Hur svårt kan det vara? Välkommen till en praktisk workshop där vi tillsammans testar och analyserar olika varianter av knäböj. Vi tittar också på vilka rörlighetsövningar som kan vara användbara för att underlätta förädling av teknik.

14:00 – 14:45 Total Training (24 platser, lokal: Rom)

15:00 – 15:45 Aqua Total Training (i vatten) (22 platser, lokal: Bottenviken)

15:00 – 16:00 Information om Itrims viktminskningsprogram (40 platser, Lokal: Luxemburg)
Kom och få veta mer om den metod Itrim arbetar med för ett balanserat och hälsosamt liv.

16:00 – 17:00 BODYPUMP® (20 platser, lokal: Paris)

16:00 – 17:00 Step muskel (20 platser, lokal: Aten)

16:00-17:00 Badminton med instruktör (8 platser, lokal: Helsingfors)
Lär dig grunderna eller vidareutveckla dina färdigheter! Alla är välkomna, inga förkunskaper krävs. Racket och boll finns att låna på plats.

17:00 – 18:00 Simning 3 banor (15 platser, Lokal: Nordsjön)

17:50 – 18:50 Dance Fusion (20 platser, lokal: Aten)

18:00 – 18:30 Cykel SPRINT® (20 platser, lokal: Madrid)

18:15 – 19:15 Cardio training (20 platser, lokal: England)

18:35 – 19:35 Yoga (10 platser, lokal: Lissabon)

19:10 – 20:10 BODYATTACK® (20 platser, lokal: Paris)