"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.

Consumer Behavior and Marketing Strategy D

  • Antal högskolepoäng 15 hp

Om kursen

Denna marknadsföringskurs är avsedd för studenter som vill utöka sin kunskap kring aspekter som påverkar konsumentbeteende, och kring teorier och metoder för avancerad analys av konsumentmarknader. De avslutande momenten inom denna kurs fokuserar på avancerad marknadsanalys, och utveckling av färdigheter inom beslutsfattande.

Nedanstående moment ingår i kursen:

                            

Moment 1. Marknadsföringsstrategi, 7.5 hp 

Moment 2. Konsument beteende, 7.5 hp



Scheman/Schedules.

Schemat finns tillgängligt senast en månad innan kursstart.

Kontaktformulär

Kontaktformulär

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR)

Kontaktperson för kursen är:
Studievägledare