"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.

Försäljningsstrategier

  • Antal högskolepoäng 15 hp

Om kursen

Kursen består av följande moment:

Moment 1. Sales Management 7,5 hp/, Sales Management 7,5 credits

Moment 2. Säljaktiviteter, 7,5 hp/Sales Activities, 7,5 credits

Studenten skall efter kursen ha kunskap om vilken roll  inköp har i värdekedjan och hur organisationer kombinerar verktyg för att generera försäljning av organisationens erbjudanden. Det första momentet  tar upp strategisk frågeställningar och försäljning ur ett organisatoriskt perspektiv. I det andra momentet knyts strategi och personlig kompetens samman i organisationens säljaktiviteter.



Schema

Kontaktformulär

Kontaktformulär

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR)

Kontaktperson för kursen är:
Studievägledare