Engelskt namn: Marketing A
Denna kursplan gäller: 2021-08-23 till 2022-07-31 (nyare version av kursplanen finns)
Kursplan för kurser med start innan 2022-07-31
Kurskod: 2FE029
Högskolepoäng: 7,5
Utbildningsnivå: Grundnivå
Huvudområden och successiv fördjupning:
Företagsekonomi: Grundnivå, har endast gymnasiala förkunskapskrav
Betygsskala: För denna kurs ges betygen VG Väl godkänd, G Godkänd, U Underkänd
Ansvarig institution: USBE Företagsekonomi
Beslutad av: The Board of Umeå School of Business, 2008-05-21
Reviderad av: Rektor för Handelshögskolan, 2021-05-27
PARMENT ANDERS. KOTLER
PRINCIPLES OF MARKETING SCANDINAVIAN EDITION : scandinavian edition.
[S.l.] : PEARSON EDUCATION LIMITED : 2020 :
ISBN: 1292354992
Obligatorisk
Se bibliotekskatalogen Album
Läsanvisning: ISBN 9781292354996
International scientific articles will be used in the examination of the module. The list of articles (1-2 approximately 50 pages) will be available at least one month prior to the start of the course. Case material will be added according to the teacher's instructions. Students will in addition to the above book and article selection, search and find journal articles, newspaper articles, etc, for use in papers and seminars.
Umeå School of Business, Economics and Statistics USBE. Thesis writing in Business Administration. Thesis manual. (latest edition)
USBE Företagsekonomi :
https://www.umu.se/en/student/usbe/thesis-and-degree-project-work/
Additional individual literature focusing on specific topics may be needed to be able to complete module assignments.