Main Field of Study and progress level:
No main field: First cycle, has less than 60 credits in first-cycle course/s as entry requirements
Grading scale: Three-grade scale
Responsible department: Department of Culture and Media Studies
Revised by: Head of Department of Culture and Media Studies, 2015-01-13
Literature
Valid from:
2015 week 6
Foundations of marketing Fahy John, Jobber David 4. ed. : London : McGraw-Hill Higher Education : 2012 : s. : ISBN: 978-0-07-713701-4 (pbk.) Mandatory Search the University Library catalogue
Gustavsson Tomas Agile : konsten att slutföra projekt 3., [rev.] uppl. : Stockholm : Liber : 2014 : 222 s. : ISBN: 9789147116638 Mandatory Search the University Library catalogue
Effektivt projektarbete Wisén Jan, Lindblom Börje, Pérskaja Tanja 8., utök. uppl. : Stockholm : Norstedts juridik : 2009 : 331, [3] s. : ISBN: 978-91-39-10952-5 (inb.) Mandatory Search the University Library catalogue
Börja skriva Andersson-Ek Per, Andréasson Kenth, Edwardson Åke 2. uppl. : Stockholm : Ordfront : 2005 : 242, [1] s. : ISBN: 91-7037-214-4 (inb.) Search the University Library catalogue
Bergström Bo Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur 8., [rev.] uppl. : Stockholm : Carlsson : 2012 : 319 s. : ISBN: 978-91-7331-507-4 Search the University Library catalogue
Reklam och PR som ger effekt Dahlqvist Ulf, Linde Magnus 1. uppl. : Malmö : Liber : 2012 : 236 s. : ISBN: 978-91-47-09718-0 (inb.) Search the University Library catalogue
Projektkalkylen : praktisk handbok i projektekonomi Eliasson Bengt, Norelid Carl, Forsgren Per-Åke 1. uppl. : Malmö : Liber ekonomi : 2005 : 190 s. : ISBN: 91-47-06457-9 Search the University Library catalogue
Gustavsson Tomas Agile : konsten att slutföra projekt 3., [rev.] uppl. : Stockholm : Liber : 2014 : 222 s. : ISBN: 9789147116638 Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke Tillämpad kommunikationsvetenskap 3. uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2008 : 339 s. : ISBN: 978-91-44-04904-5 Search the University Library catalogue
Video i praktiken : om att samla in och sätta samman videobilder på ett någorlunda förnuftigt sätt : en bok för dig som vill bli skickligare på att berätta med rörliga bilder Leirpoll Jarle, Lööf Klas [Norge : Jarle Leirpoll] : cop. 2006 : 192 s. : ISBN: 82-993648-4-1 Search the University Library catalogue
Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin Mossberg Lena, Nissen Johansen Erik 1. uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2006 : 183 s. : ISBN: 91-44-03978-6 Search the University Library catalogue
Effektivt projektarbete Wisén Jan, Lindblom Börje, Pérskaja Tanja 8., utök. uppl. : Stockholm : Norstedts juridik : 2009 : 331, [3] s. : ISBN: 978-91-39-10952-5 (inb.) Search the University Library catalogue
Introduktion till socialpsykologi Angelöw Bosse, Jonsson Thom 2., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2000 : 270 s. : ISBN: 91-44-00597-0 ; 423:00 Search the University Library catalogue
Bergström Bo Bild & budskap : ett triangeldrama om bildkommunikation 3., rev. uppl. : Stockholm : Carlsson : 2011 : 201 s. : ISBN: 978-91-7331-432-9 Search the University Library catalogue
Blomqvist Jacob Adobe InDesign® CS5.5 : med ABC för grafisk form Johanneshov : Grafém : 2012 : 152 s. + : ISBN: 9789197513197 Search the University Library catalogue
Cutlip & Center's effective public relations, 11. ed Broom Glen M., Sha Bey-Ling Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall: cop. : 2012 :
Tillgängliga webbplatser i praktiken Englund Hjalmarsson Helena, Sundin Maria 2., omarb. uppl. : Stockholm : Jure : 2008 : 186 s. : ISBN: 978-91-7223-323-2 Search the University Library catalogue
Foundations of marketing Fahy John, Jobber David 4. ed. : London : McGraw-Hill Higher Education : 2012 : s. : ISBN: 978-0-07-713701-4 (pbk.) Search the University Library catalogue
Hellmark Christer Typografisk handbok 5. uppl. : Stockholm : Ordfront : 2004 : 187, [1] s. : ISBN: 91-7037-088-5 (inb.) Search the University Library catalogue
Grafisk kokbok 3.0 : guiden till grafisk produktion Johansson Kaj, Lundberg Peter, Ryberg Robert 3., rev. uppl. : Malmö : Arena i samarbete med Kapero grafisk utveckling : 2006 : 453, [1] s. : ISBN: 91-7843-224-3 (inb.) Search the University Library catalogue
Kommunikation i organisationer Heide Mats, Johansson Catrin, Simonsson Charlotte, Heide Mats 2., [omarb.] uppl. : Stockholm : Liber : 2012 : 281 s. : ISBN: 978-91-47-09483-7 Search the University Library catalogue
L'Etang Jacquie Public relations : concepts, practice and critique London : SAGE Publications : 2008 : xiii, 290 s. : ISBN: 978-1-4129-3047-5 Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke Opinionsmakarna : en studie om PR-konsulter, journalistik och demokrati Lund : Studentlitteratur : 2005 : 226 s. : ISBN: 91-44-03688-4 Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke Upplysning och propaganda : utvecklingen av svensk PR och information Lund : Studentlitteratur : 2005 : 200 s. : ISBN: 91-44-03687-6 Search the University Library catalogue
Renberg Bo Bra skrivet väl talat : handledning i skrivande och praktisk retorik [Ny utg.] : Lund : Studentlitteratur : 2004 : 156, [4] s. : ISBN: 91-44-03437-7 Search the University Library catalogue