The digital media handbook Dewdney Andrew, Ride Peter 2. ed. : London : Routledge : 2013 : xii, 418 s. : ISBN: 9780415699891 (hbk.) : Mandatory Search the University Library catalogue
McLuhan Marshall Understanding media : the extensions of man [MIT Press ed.] : Cambridge, Mass. : MIT Press : 1994 : xxiii, 365 s. : ISBN: 0-262-63159-8 (hft.) Mandatory Search the University Library catalogue
Grafisk kokbok 3.0 : guiden till grafisk produktion Johansson Kaj, Lundberg Peter, Ryberg Robert 3., rev. uppl. : Malmö : Arena i samarbete med Kapero grafisk utveckling : 2006 : 453, [1] s. : ISBN: 91-7843-224-3 (inb.) Mandatory Search the University Library catalogue
Bergström Bo Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och profilering i vår visuella kultur 10., [uppdaterade och utök.] uppl. : Stockholm : Carlsson : 2016 : 323 s. : ISBN: 9789173317665 Mandatory Search the University Library catalogue
The digital media handbook Dewdney Andrew, Ride Peter 2. ed. : London : Routledge : 2013 : xii, 418 s. : ISBN: 9780415699891 (hbk.) : Mandatory Search the University Library catalogue
McLuhan Marshall Understanding media : the extensions of man [MIT Press ed.] : Cambridge, Mass. : MIT Press : 1994 : xxiii, 365 s. : ISBN: 0-262-63159-8 (hft.) Mandatory Search the University Library catalogue
Bergström Bo Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur 9. uppl. : Stockholm : Carlsson : 2015 : 319 s. : ISBN: 9789173317030 Mandatory Search the University Library catalogue
Grafisk kokbok 3.0 : guiden till grafisk produktion Johansson Kaj, Lundberg Peter, Ryberg Robert 3., rev. uppl. : Malmö : Arena i samarbete med Kapero grafisk utveckling : 2006 : 453, [1] s. : ISBN: 91-7843-224-3 (inb.) Mandatory Search the University Library catalogue