Navigerat till

Crossmedia inom marknadskommunikation 7,5 hp

Om kursen

Kursen behandlar grunderna i digital marknadskommunikation, digitalt varumärkesskapande (branding) och digital tjänsteutveckling (service design) med fokus på hur crossmedia kan användas för kommunikation mellan varumärke och kund och för att skapa varumärkesbyggande upplevelser. Tonvikt ligger på att analysera marknadskommunikation utifrån ett crossmediaperspektiv samt att utveckla koncept och kampanjer för att leverera varumärkesbyggande upplevelser med hjälp av crossmedia.

Frågor om utbildningen?

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR).

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR).

Nytt meddelande