Main Field of Study and progress level:
No main field: First cycle, has less than 60 credits in first-cycle course/s as entry requirements
Grading scale: Pass with distinction, Pass, Fail
Responsible department: Department of Culture and Media Studies
Literature
Valid from:
2012 week 35
Foundations of marketing Fahy John, Jobber David 4. ed. : London : McGraw-Hill Higher Education : 2012 : s. : ISBN: 978-0-07-713701-4 (pbk.) Mandatory Search the University Library catalogue
Tonnquist Bo Projektledning 4. uppl. : Stockholm : Sanoma utbildning : 2012 : 477 s. : ISBN: 978-91-523-1265-0 Mandatory Search the University Library catalogue
Video i praktiken : om att samla in och sätta samman videobilder på ett någorlunda förnuftigt sätt : en bok för dig som vill bli skickligare på att berätta med rörliga bilder Leirpoll Jarle, Lööf Klas [Norge : Jarle Leirpoll] : cop. 2006 : 192 s. : ISBN: 82-993648-4-1 Mandatory Search the University Library catalogue
Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin Mossberg Lena, Nissen Johansen Erik 1. uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2006 : 183 s. : ISBN: 91-44-03978-6 Mandatory Search the University Library catalogue