Philosophy of Science and Education, 7.5 credits
The course is discontinued from 2022-06-16
Literature
Hansson Bengt
Skapa vetande
: vetenskapsteori från grunden
1. uppl. :
Lund :
Studentlitteratur :
2011 :
230 s. :
ISBN: 978-91-44-07095-7
Search the University Library catalogue
Mixed Methods Research: A Research Paradigm Whose Time Has Come
Johnson R.B, Onwuegbuzie A.J
Educational Researcher, 33(7) :
2004 :
Krathwohl David R
A revision of Bloom's taxonomy: An overview". Theory Into Practice
(Routledge) 41 (4) :
Okasha Samir
Philosophy of science
: a very short introduction
Oxford :
Oxford University Press :
2002 :
144 s. :
ISBN: 0-19-280283-6
Search the University Library catalogue
Åsberg R
Det finns inga kvalitativa metoder och inga kvantitativa heller för den delen, Det kvalitativa-kvantitativa argumentets missvisande retorik
Pedagogisk forskning i Sverige, 6 :
2001 :
Jacobsen Dag Ingvar
Hur genomför man undersökningar?
: introduktion till samhällsvetenskapliga metoder
Upplaga 2:1 :
Lund :
Studentlitteratur :
2017 :
272 sidor :
ISBN: 978-91-44-11321-0
Search the University Library catalogue
Samhällsvetenskaplig metod
David Matthew, Sutton Carole D., Torhell Sven-Erik
1. uppl. :
Lund :
Studentlitteratur :
2016 :
496 s. :
ISBN: 9789144099958
Search the University Library catalogue
Hansson Bengt
Skapa vetande
: vetenskapsteori från grunden
1. uppl. :
Lund :
Studentlitteratur :
2011 :
230 s. :
ISBN: 978-91-44-07095-7
Mandatory
Search the University Library catalogue
Mixed Methods Research: A Research Paradigm Whose Time Has Come
Johnson R.B, Onwuegbuzie A.J
Educational Researcher, 33(7) :
2004 :
Mandatory
Krathwohl David R
A revision of Bloom's taxonomy: An overview". Theory Into Practice
(Routledge) 41 (4) :
Mandatory
Audi Robert
The Cambridge dictionary of philosophy
2. ed. :
Cambridge :
Cambridge University Press :
1999 :
xxxv, 1001 s. :
ISBN: 0-521-63136-X (inb.)
Mandatory
Search the University Library catalogue
Epistemic climate and epistemic change: Instruction designed to change students' beliefs and learning strategies and improve achievement
Muis K.R, Duffy M.C
Journal of Educational Psychology, 105(1) :
Mandatory
Okasha Samir
Philosophy of science
: a very short introduction
Oxford :
Oxford University Press :
2002 :
144 s. :
ISBN: 0-19-280283-6
Mandatory
Search the University Library catalogue
Åsberg R
Det finns inga kvalitativa metoder och inga kvantitativa heller för den delen, Det kvalitativa-kvantitativa argumentets missvisande retorik
Pedagogisk forskning i Sverige, 6 :
2001 :
Mandatory