Norge
1.
Sylvi Bratteng och Anne Mette Bjørnvik Rosø, En lærerutdanning for distriktskolen
Hvordan kan samskapning resultere i ny profesjonsutdanning?
2.
Lise Bårdsen och Jo Sigurd Kolden, Forming og konstruksjon i barnehagen, som en metode for å bidra til utvikling av barns selvstendighet, evne til å gjøre egne valg og å være i og oppleve demokrati
3.
Tore Løkkås, Elisabeth Rikheim och Jarle Skaug, Den samverkande förskola och skola i teamet runt barnet
4.
Bjørnar A. Pettersen, Stein + mobiltelefon = sant, erfaringer fra et skoleprosjekt om mineraljakt
Finland
5.
Camilla Svens-Liavåg, Stöd för lärande i gymnasiet
6.
Linda Björkgård, Mångprofessionell samverkan inom elevvården
7.
Mikaela Svanbäck och Jenny Felixson, Valteri center för lärande och kompetens – Sektorsövergripande handledningstjänster inför Gemensamma vägar 2025