Hoppa direkt till innehållet

Information till studenter och medarbetare med anledning av covid-19 (Uppdaterad: 26 januari 2021)

printicon

Drop-in webbinarium om OneNote och Planner

tis
19
maj
Tid Tisdag 19 maj, 2020 kl. 13:30 - 14:30
Plats Online

I webinariet beskrivs hur du kan använda Onenote som din digitala anteckningsbok och Planner för att strukturera ditt eget eller arbetsgruppens arbete. Du får en genomgång i hur OneNote och Planner fungerar och hur du kan använda det själv och tillsammans med andra.

Innehåll

  • Vad är Onenote?
  • Skapa egna anteckningsböcker
  • Tips och tricks
  • Skapa anteckningsböcker tillsammans med andra i ett team
  • Vad är Planner?
  • Skapa en Planner och tilldela aktiviteter
  • Uppföljning i Planner
  • Skapa en Planner tillsammans med andra i ett team

Anslut till webinariet 19 maj, klockan 13.30-14.30

Evenemangstyp: Kurs/Utbildning