Hoppa direkt till innehållet

Information till studenter och medarbetare med anledning av covid-19 (Uppdaterad: 11 maj 2021)

printicon

Varumärkesworkshop: Kommunikationsutmaningar

tis
23
feb
Tid Tisdag 23 februari, 2021 kl. 11:30 - 12:30
Plats Zoom

Umeå universitet behöver en varumärkesbeskrivning som är enkel att förstå och kommunicera. Med utgångspunkt i Designhögskolans guide för remote workshop bjuder vi in till en ”exploration workshop” – en kreativ timme där du som deltagare delar utmaningar och möjligheter att kommunicera Umeå universitets varumärke.

Målgrupp: Medarbetare vid Umeå universitet som arbetar med kommunikation.

Workshopen är en del i arbetet att ta fram en varumärkesbeskrivning och riktar sig till dig som arbetar med kommunikation. Vi är intresserade av dina erfarenheter av att kommunicera Umeå universitets varumärke i praktiken och insikter kring vad som fungerat bra och vad som varit utmanande.

Upplägget är digitalt, med max 12 deltagare vid varje tillfälle. Sista anmälningsdag 22 februari och du är välkommen att kontakta Ulrika Bergfors med eventuella frågor.

Möteslänk via Zoom kommer att skickas ut till anmälda deltagare inför workshopen.

Evenemangstyp: Workshop
Kontaktperson
Ulrika Bergfors
Läs om Ulrika Bergfors
Anmäl dig här

Anmälan

Här kan du kan anmäla dig till evenemanget.

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR).