Publicerad: 2013-04-25

Vill du vara med och utforma den framtida Jämställdhets- och likabehandlingsplanen?

NYHET Umeå universitet ska under 2013 skriva en ny plan för jämställdhet och likabehandling. Du är välkommen att delta i diskussionerna om den framtida planen.

Vilka områden bör prioriteras? Vad ska universitetet satsa på?

Välkommen att vara med och bidra till den kommande Jämställdhets- och likabehandlingsplanen!

För att så många som möjligt ska kunna delta erbjuds 3 olika tillfällen att välja mellan. Träffarna inleds med en kort information (ca 10 minuter). Därefter delas deltagarna in i grupper för gruppdiskussion (ca 45 minuter) följt av redovisning av vad man kommit fram till (ca 45 minuter). Vi bjuder på fika om du bjuder på dina synpunkter!

Tid och plats för de tre tillfällena:

• 3 maj kl. 10-12 i Triple Helix, anmälan senast den 30 april
  • 8 maj kl. 13-15 i MA 136, anmälan senast den 6 maj
  • 14 maj kl. 13-15 i S512, anmälan senast den 9 maj

Anmäl dig senast angivet datum ovan, via e-post till Jeanette Lövqvist. Ange i meddelandet vilket tillfälle du anmäler dig till.

Välkomna!

Redaktör: Annica Höglund