Uppsatsuppdrag: Kostvägledar-appen eatersmap söker kostkunnig student

Sökes: Kostkunnig student som vill vara med och påverka!

Med eatersmap (https://app.eatersmap.com/) kan man skapa sin personliga matprofil genom att välja just dina maps (ditt personliga filter med vad du vill undvika), sedan skannar du ett livsmedel och får snabbt svar på om den är okej enligt din matprofil. Perfekt för ex. allergiker eller någon som vill undvika ex. gluten.

Just nu är vi på jakt efter en person som kan hjälpa oss med att värdera och säkerhetsställa våra filter. Gärna komma med input kring vilka filter som saknas (vi funderar på exempelvis ta fram filter för ex. transfetter, palmolja och fler filter för olika allergier).

Vi ser gärna att du utför exempelvis en enkätundersökning där några användare får testa appen och fylla i ett antal användarfrågor. Sedan utvärdera och ge förslag på förbättringsåtgärder.

Uppsatsuppdraget passa både uppsatser på grundläggande och avancerad nivå och är aktuellt höstterminen 2021.

Släng iväg ett mail till info@eatersmap.com eller ring Johan på 0706- 41 26 81

Vi ser fram emot att höra från dig! :)

Bästa hälsningar,
Johan Björklund