Studenter som inte bytt lösenord sedan 7 maj kan inte logga in på studentwebben. Detta p.g.a. skyddsåtgärder vid cyberattacken den 2 maj. Läs hur du byter lösenord.

Kursutvärdering Trygga lärmiljöer, identitet och intersektionalitet

Utvärderingen avser kursen Trygga lärmiljöer, identitet och intersektionalitet och är besvarad av studenter som var registrerade på kursen under höstterminen 2022.

Information om enkäten

Kurskod: 6PE243
Kursens lärare: Carina Granberg
Kursperiod: 220829 –230115
Utvärderingens sammanställningsdatum: 230328
Form för utvärdering: Digital enkät
Antal registrerade/deltagare i kursvärderingen: 9/6 (67% svar)

Sammanfattning av studenternas uppfattning gällande kursens innehåll och organisation:

• Deltagarna är nöjda med uppgifter, kursstruktur, lärarkontakter, feedback och information
  • Deltagarna saknar läsanvisningar gällande vilken litteratur som är nödvändig för kursens uppgifter
  • Deltagare saknar sociala möten i kursen där hela gruppen och lärare samlar via tex Zoom.

Lärarens/lärarnas förslag till förändringar:

Kurslitteraturen

• Vi ser över kurslitteratur som idag är/inte är obligatorisk för kursens respektive uppgifter. Information kring detta läggs ut i Canvas för kommande kurser

Zoom-möten

• Vi kommer inte att lägga in obligatoriska möten via Zoom. Kursen är på hel-distans med deltagare som arbetar på heltid. Att hitta tider som passar alla studerande är svårt. Vi kommer att erbjuda deltagarna en frivillig uppstartsträff.
Senast uppdaterad: 2023-03-29