Kursutvärdering Karriärutveckling och social skiktning

Utvärderingen avser kursen Karriärutveckling och social skiktning och är besvarad av studenter som var registrerade på kursen under vårterminen 2023.

Information om enkäten

Kurskod: 6SY044
Kursens lärare: Annica Brännlund, Per Kristmansson, Ron Mahieu, Anna Norberg, Mahtab Eshaghbeigi-Hosseini
Kursperiod: 230116 - 230602
Utvärderingens sammanställningsdatum: 220619
Form för utvärdering: Digital enkät
Antal registrerade/deltagare i kursvärderingen: 52/4 (8% svar)

1. Sammanfattning av studenternas uppfattning gällande förväntade studieresultat:

På frågan Kursens förväntade studieresultat hjälpte mig att förstå vad jag skulle lära mig svarade 2 studenter ”ingen åsikt”, 1 ”Stämmer delvis” och 1 ”Stämmer inte särskilt väl”. Pga det låga svarsdeltagandet är väldigt svårt att dra några slutsatser.

2. Lärarens/lärarnas förslag till förändringar:

Litteraturlistan kommer kompletteras med en bok som behandlar litteratursök och akademiskt skrivande.

3. Kommentarer som inte kommer att leda till några förändringar:

Pga det låga svarsdeltagandet och många ”ingen åsikt” finns inte mycket vi som lärare kan ta hänsyn till när det gäller utvecklingsarbetet med kursen..

Senast uppdaterad: 2023-09-11