Umeå universitet behöver en varumärkesbeskrivning som är enkel att förstå och kommunicera. Med utgångspunkt i Designhögskolans guide för remote workshop bjuder vi in till en ”exploration workshop” – en kreativ timme där du som deltagare delar utmaningar och möjligheter att kommunicera Umeå universitets varumärke.
Målgrupp: Medarbetare vid Umeå universitet som arbetar med kommunikation.
Workshopen är en del i arbetet att ta fram en varumärkesbeskrivning och riktar sig till dig som arbetar med kommunikation. Vi är intresserade av dina erfarenheter av att kommunicera Umeå universitets varumärke i praktiken och insikter kring vad som fungerat bra och vad som varit utmanande.
Upplägget är digitalt, med max 12 deltagare vid varje tillfälle. Sista anmälningsdag 22 februari och du är välkommen att kontakta Ulrika Bergfors med eventuella frågor.
Möteslänk via Zoom kommer att skickas ut till anmälda deltagare inför workshopen.