Publicerad: 2012-01-05

Alumnträffar på GRAND Hôtel i januari och februari

NYHET I slutet av januari och början av februari hålls flera träffar för alumner på Grand Hôtel i Stockholm.

Det är i samband med Västerbottensveckorna på Grand Hôtel som institutionen för psykologi och Restauranghögskolan har valt att bjuda in sina före detta studenter till träffar.

Arrangemangen är en del i deras strävan att stärka kontakterna med sina alumner.

Den 31 januari har Restauranghögskolan bjudit in sina alumner till en träff där tillfälle ges att träffa gamla och nya bekanta, mingla och nätverka.

Institutionen för psykologi har i sin tur bjudit in till två träffar på Grand Hôtel den 3 februari, en för kognitionsvetare och en för psykologer.

- Vår förhoppning är att få ta del av alumnernas erfarenheter för att få hjälp att förnya och utveckla våra utbildningar och stärka kopplingarna till omvärlden, säger Markus Nyström, institutionen för psykologi.

För mer information, kontakta:
Institutionen för psykologi, Markus Nyström, tel: 090-786 93 33
Restauranghögskolan, Peter Vegh, tel: 090-786 50 81