Publicerad: 2017-11-01

Gästforskare och föreläsare i Australien

NYHET I början av november är Thomas Mejtoft inbjuden som gästforskare och föreläsare på Edith Cowan University (ECU) i Perth, Australien. Thomas kommer att, förutom att vara gästföreläsare på både ECU och University of Western Australia (UWA), hålla föredra under ECU/ City of Wanneroo Industry 4.0 workshop och ett event med Chinese Chamber of Commerce.

Under hösten har ett internationaliseringsprojekt mellan Civilingenjörsprogrammet i Interaktion och Design och ECU genomförts som ett gemensamt projekt mellan kurserna Prototyputveckling för Mobila Applikationer, som ges av TFE, och Current Issues in Marketing, som ges av ECU. Detta projekt kommer att slutföras under vistelsen och fortsatta projekt planeras.

Mer information: Thomas Mejtoft

Redaktör: Karin Fahlquist