Publicerad: 2012-10-12

Inbjudan: Möt potentiella arbetsgivare och inspireras av Umeås näringsliv

NYHET På Umeågalan den 8 november möts Umeås ledande företag och organisationer för att nätverka, inspireras och hylla framstående företag. Som student vid Umeå universitet har du chans att vara med, möta potentiella arbetsgivare och få en närmare inblick i Umeås näringsliv.

Umeågalan har vuxit till att bli det enskilt största och viktigaste näringslivseventet i Umeå där framgångsrika företag och företagare uppmärksammas genom många av de företagspriser som delades ut i Umeå.

På årets gala kan du lyssna till och bli inspirerad av Alf Rehn, professor i företagsekonomi vid Åbo Akademi och internationell auktoritet på innovation och kreativitet, samt Laila Bagge som pratar om hur det är att arbeta som entreprenör och egen företagare i den hypade nöjesvärlden.

Först till kvarn gäller – boka din biljett redan idagMer information om arrangemanget och var du hämtar din biljett kommer med bekräftelsemejl efter anmälan.

OBS! Biljetten gäller för galans Akt 1 kl. 10.00-12.00 samt 13.00-14.30. Lunch och eftermiddagskaffe ingår ej.

Umeå universitet är medarrangör av Umeågalan och kan därför erbjuda våra studenter biljetter till inspirationsföreläsningarna under galans Akt I. Övriga arrangörer är Umeå kommun, Företagarna Umeå, Västerbottens handelskammare, Marknadsföreningen i Umeå, Almi Företagspartner Nord samt Umeå Fabriks- och Hantverksförening.

Läs mer om Umeågalan

Redaktör: Malin Vikström