Publicerad: 2011-02-07

Inbjudan till CRM-visning 17 februari

NYHET Torsdag 17 februari har du möjlighet att få en djupare inblick i vad ett CRM-system kan tillföra en stor organisation som Umeå universitet.

Ingrid Hasselström och Lina Börjeskog från Mira Network visar möjligheter och funktioner som kan underlätta din hantering av kontakter såväl internt som externt.
Vi får också se hur vi effektivt kan arbeta med att arrangera seminarier, konferenser eller andra arrangemang genom eventverktyget.

Datum: Torsdag 17 februari
Tid: 10.00-12.00
Lokal: Professorn, plan 8 Tornet
För vem? För alla intresserade, oavsett om du använder systemet idag eller ej.

CRM är en förkortning för Customer Relationship Management och ska underlätta hanteringen av kundrelationer. Genom att använda ett CRM-system är målet att skapa en ökad nytta av universitetsgemensamma kontakter inom näringsliv och offentlig sektor. Ett gemensamt kundrelationssystem ska också bidra till att kvalitetssäkra universitetets relationsarbete. Vi blir professionellare och effektivare och rätt använt kan vårt gemensamma CRM-system hjälpa oss skapa bättre och djupare relationer med våra samarbetspartners.

På Umeå universitet använder vi ett IT-verktyg som heter Mira och är ett CRM-system byggt för universitet och högskolor.

Välkommen! Hälsar Malin Vikström ENS och Maria Valtersson IT-enheten.

För mer information och anmälan

Redaktör: Malin Vikström