Publicerad: 2019-02-14

Internationellt designpris till alumn

NYHET Good Design Award, ett av världens mest erkända designutmärkelser, har tilldelats Atlasbalans där Hans Bohlin är VD och grundare och tillika alumn från Handelshögskolan. Andra mottagare i år är bl.a. Apple, Samsung och IKEA.

Atlasbalans startades hösten 2011 som ett friskvårdskoncept för att genom behandling av nacke och rygg hjälpa kunder till bättre balans och hållning.

Idag använder hundratals terapeuter runt om i världen M1 och M2 för att öka rörligheten för tusentals människor och djur, i många fall med lindring för smärta i rygg och nacke, tennisarmbåge, Frozen Shoulder och muskelspänning. Med visionen att skapa världens största plattform inom hälsa och välmående samlas de under Swedish Fascia Vibes by Atlasbalans.