Publicerad: 2016-10-03

Konferens fysisk aktivitet och hälsa 9-10 november

NYHET Konferensen riktar sig till dig som arbetar med fysisk aktivitet i din vardag - som forskare, inom vården, företagshälsovården, kommunen, på träningsanläggning eller i stadsplanering.

Idrottshögskolan är medarrangör i konferensen Fysisk aktivtet och hälsa. Konferensen kommer ge både bredd och djup och ger dig möjlighet att knyta kontakter, skapar tillfälle till diskussion och nya tankegångar.

Du har väl inte glömt att anmäla dig?

Deltagaravgiften är 1 595 kronor + moms om man anmäler sig senast den 15 oktober (anmälningsavgift efter det datumet är 1 995 kronor + moms) och omfattar deltagande, fika och lunch under de två dagarna, konferensmiddag samt konferensmateriel.

Program 9-10 november
Du hittar även mer information på konferensens hemsida, där du också anmäler dig.

Varmt välkomna!

Arrangör:
Arbets- och beteendemedicinskt centrum, Västerbottens läns landsting, Idrottshögskolan och enheten för Yrkes- och miljömedicin, Umeå universitet

Redaktör: Anna-Karin Eriksson