"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.
Publicerad: 2010-12-10

Nytt nummer av Education Inquiry ute

NYHET Nu finns årets fjärde nummer av tidsskriften Education Inquiry att läsa och ladda hem på vår webbplats. I numret presenteras nio artiklar skrivna av forskare från hela världen.

Tidskriften är en direkt fortsättning på Tidskrift för lärarutbildning och forskning och utges av Umeå School of Education (USE).

Bland titlarna finns: • Social justice in education revisited• Reading events from child to student• Educational and socio-cultural experiences of immigrant students in South African schools• A global entrepreneurship wind is supporting or obstructing democracy in schools: A comparative study in the North and the South”• Cultural Sites of Meaning: Challenges and Pitfalls for Gender-Based Research• How to live democracy in the classroom• Changing teaching practice and students’ learning of mathematics• Gender Equality and Education in Spain: Ideology and Governance• Is ‘Excellent’ good enough?Här kan du läsa mer om numret och ladda hem det:
http://www.use.umu.se/english/research/educationinquiry/volume-1-no.-4-december-2010/Här kan du läsa mer om tidsskriften Education Inquiry:
http://www.use.umu.se/forskning/publikationer/educationinquiry/?languageId=3

Redaktör: Eva Stoianov