"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.
Publicerad: 2016-06-20

Nytt nummer av tidskriften Education Inquiry

NYHET Nu finns årets andra nummer av tidskriften Education Inquiry att läsa och ladda ner. Detta nummer innehåller åtta originalartiklar. Tidskriften utges på uppdrag av Lärarhögskolan, Umeå universitet.

Läs mer om numret och ladda hem det

Redaktörer: Nafsika Alexiadou och Linda Rönnberg 

Innehåll:

Stirring doctoral candidates into academic practices: a doctoral course and its practice architectures
Karin Rönnerman, Stephen Kemmis

Rethinking chemistry in higher education towards technologyenhanced problem-based learning
Madeleine Ramstedt, Tomas Hedlund, Erik Björn, Jerker Fick, Isa Jahnke

‘If they’d written more. . .’ - On students’ perceptions of assessment and assessment practices
Lisbeth Gyllander Torkildsen, Gudrun Erickson

Research on pedagogical entrepreneurship - a literature review based on studies from Finland, Iceland and Sweden
Michael Dal, Janne Elo, Eva Leffler, Gudrun Svedberg, Mats Westerberg

The ambiguity of pedagogical entrepreneurship - the state of the art and its challenges
Frode Olav Haara, Eirik S. Jenssen, Ingrid Fossøy, Inger Karin Røe Ødegård

Redaktör: David Meyers