Publicerad: 2013-06-18

Pris om upp till 50 000 kr för examensarbete inom Facility Management

NYHET Stora FM-priset delas ut årligen i samband med Nordic Workplace/IFMA-dagarna. Priset om 50 000 eller 25 000 kronor går till de studenter som skrivit de tre mest intelligenta och nytänkande C- eller D-uppsatserna, eller på motsvarande akademisk nivå. Ansök senast 30 juni 2013!

Är du kreativ och vill bidra med utveckling och nya ideér inom FM-branschen? Vill du nätverka med ledare i Sverige och Nordens största FM-bolag? Då ska du ta chansen att söka till Stora FM-priset.

Du som skriver på en C- eller D-uppsats om Facility Management
under våren, eller har skrivit en uppsats tidigare, kan söka. Priset, i form av tre stipendium där ett är på 50 000 kr och två på 25 000 kr vardera, är öppet att söka för studerande inskrivna vid en svensk högskola eller universitet. Det tilldelas studenterna i efterhand baserat på vad juryn beslutat.

Summan går till de studenter som skrivit de tre mest intelligenta och nytänkande C- eller D-uppsatserna, eller på motsvarande akademisk nivå. Uppsatserna skall bidra med konkreta förslag till insatser som kan höja produktiviteten i FM-branschen.

Sista dag för ansökan är 30 juni 2013. Mer information hittar du på:

Redaktör: Annica Höglund