Information till studenter och medarbetare med anledning av covid-19 (Uppdaterad: 15 april 2021)
NYHET Varje år genomförs en kort användarundersökning som riktar sig till de kunder som är i kontakt med ITS via Servicedesk. I år genomfördes undersökningen under en tvåveckorsperiod i slutet av mars månad.
Alla kunder som under den perioden varit i kontakt med oss och vi har löst ärendet i Servicedesk Plus har fått möjlighet att svara på undersökningen.
Hur upplevde du det bemötande du fått?Fick du den hjälp du behövde?
Vad tyckte du om handläggningstiden?
Kunden har fem svarsalternativ - mycket nöjd, nöjd, neutral, missnöjd, mycket missnöjd. Vi har ställt samma tre frågor under de tre år vi genomfört undersökningen.
Vi fick svar på 164 ärenden från universitetsanställda.2015: 164 svar2014: 152 svar
2013: 208 svar
Drygt 16% av utskickade enkäter har besvarats 2015.
Vi ser tyvärr att nöjdheten har sjunkit i årets undersökning, framförallt har vi färre som är mycket nöjda. 18 personer har svarat att de är missnöjda eller mycket missnöjda på en eller flera frågor. Förra året var det 13 personer.
En aktivitet som vi ser i svaren att vi behöver arbeta vidare med på olika sätt är bemötande.
Som vanligt får vi också många positiva kommentarer:
Redaktör: Anja Axelsson