Publicerad: 2016-06-09

Solig avslutning för kandidatprogram

NYHET Glad avslutning på studieåret för kandidatprogrammen på Institutionen för informatik.

Ett nytt studieår har gått till ända och många studenter går nu vidare i livet med rika erfarenheter från studierna på Institutionen för informatik. Men först var det sedvanlig avslutning för kandidatprogrammen vid Informatik som firades med tårta och tal av prefekten Mikael Wiberg och studievägledare Agnetha Frick.

Här nedan några bilder från avslutningsdagen.

Beteendevetenskapliga programmet med inriktning mot IT-miljöer tillsammans med programansvariga Mikael Söderström och Carljohan Orre samt studievägledare Agnetha Frick.
Digital Medieproduktion med programansvariga Karin Danielsson Öberg och lärare Joakim Lidström.
Systemvetenskapliga programmet med inriktning mot design, interaktion och innovation tillsammans med programansvarige Ulf Hedestig.

Redaktör: Mikael Hansson