Publicerad: 2014-06-10

Studentcentrums stöd för studenter flyttar till Infocenter i Universum

NYHET Från och med den 25 augusti stänger Studentreceptionen i Förvaltningshuset. De tjänster som erbjuds där idag flyttar då till det nya Infocenter i Universum.

Från hösten 2014 ska du som vill få studieinformation eller studievägledning, träffa Studenthälsan för drop in eller besöka samordnare för studenter med funktionshinder, gå till Infocenter som just nu byggs i Universum. Det planerade datumet för när de här tjänsterna flyttas från Förvaltningshuset till Universum är 25 augusti. Det här innebär också att Studentreceptionen i Förvaltningshuset stängs från och med det datumet.

Under hösten förändras även sätten att kontakta Studentcentrum via telefon, e-post och webb. Vi kommer att uppdatera kontakt- och besöksinformationen på studentwebben så fort det är möjligt. Mer information om förändringarna kommer i augusti.

Redaktör: Annica Höglund