Publicerad: 2015-04-29

Studieadministratör, vikariat

NYHET Handelshögskolan erbjuder ett stimulerande arbete som studieadministratör i en internationell miljö. Har du erfarenheter av studieadministration och tycker om att vara en del av det administrativa navet på en arbetsplats? Då är det Dig vi söker!

På studentexpeditionen inom företagsekonomi arbetar du tillsammans med ytterligare en studieadministratör. Arbetsuppgifterna genomförs i nära samarbete med studierektor, lärare och studie/programvägledare.

Dina arbetsuppgifter blir främst att ansvara för studieadministrationen för ett antal av våra program/studentgrupper. Arbetet innebär t ex administration i samband med tentamina, inrapportering av studieresultat samt ett flertal andra uppgifter kopplade till studentservice.

Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i Office-paketet och vana att arbeta med datoriserade administrativa system.

Då arbetet innebär många kontakter med både lärare och studenter, söker vi dig som har god servicekänsla och lätt för att kommunicera. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Du är en utåtriktad person som kan arbeta både självständigt och i grupp, ta eget ansvar och egna initiativ. Arbetet kräver noggrannhet samt god planerings- och organisationsförmåga.

Läs den fullständiga annonsen. Sista ansökningsdag 150519.

Välkommen med din ansökan!