Publicerad: 2012-04-16

Umeå Studentkår arrangerar loppis 30 april i Universum

NYHET Under Valborgsmässoaftons eftermiddag kommer Umeå Studentkår att arrangera en loppis på bottenplan i Universum, då kårmedlemmar, studenter, anställda och övriga erbjuds möjligheten att sälja av sina saker.

Ni kan vara fler som delar på ett bord. Det räcker att den som står som ansvarig för bordet är kårmedlem för att man ska kunna ta del av 50 kr-avgiften.

Tid: kl. 13-18 den 30 april
Plats: Universum

Avgifter per bord (storlek 100x120 cm):Alla Umeås studentkårers medlemmar (US, NTK, UMS, Skogis) – 50 kr Studenter (icke kårmedlemmar) och anställda - 100 kr
Övriga deltagande - 200 kr

Anmälan görs till loppis@umeastudentkar.se senast den 27 april. För frågor eller mer information, kontakta Henrik Bjelkståhl, henrik.bjelkstal@umeastudentkar.se, tel 070-308 72 11.

Redaktör: Annica Höglund