Publicerad: 2012-08-31

Ung och SMART drar igång för hösten – kom och inspireras!

NYHET Nu drar Ung och SMART igång igen med en kick-off 5/9 kl 15-17 i Learning Spaces. Bland annat kommer Emanuel Dohi från det unga frontlinjeföretaget Dohi Sweden och inspirerar.

Vi kommer också att informera om upplägget under hösten, med bland annat en så kallad Business camp/24-timmars race för grupper om 3-5 personer. Temat blir utveckling av koncept/tjänster/appar baserade på kommunens öppna data. Det är ett Ung och SMART-arrangemang i samarbete med Umeå kommun, Dohi Sweden, universitetet och Sogeti, med fina priser till de vinnande grupperna. Vik redan nu eftermiddagen och ta med era kompisar! Ung och SMART bjuder på fika.

Tid: 5 september kl. 15-17
Plats: Learning Spaces, Universitetsbiblioteket

Ung och SMART vänder sig till 18–30-åringar som är intresserade av entreprenörskap, idéutveckling och att träffa likasinnade.

Du hittar oss på Facebook: www.facebook.com/UngochSMART

Redaktör: Annica Höglund