Publicerad: 2015-09-07

Välkomstarrangemang för nya Idrottsstudenter

NYHET Onsdag den 9 september hälsar Idrottshögskolan tillsammans med Umeå Kommun och IKSU alla nya idrottsstudenter välkomna till Umeå universitet och idrottsstaden Umeå.

Till Idrottshögskolans välkomstarrangemang den 9 september välkomnas alla nya idrottsstudenter och nya elitidrottstudenter vid Umeå universitet.

Idrottshögskolan, Umeå kommun och IKSU kommer ge information mellan kl. 9-10 i Luxemburg samt bl.a erbjuda fribiljetter till idrottsevenemang i Umeå. Efter informationen bjuds det på frukt i studerandelokalen.

Samma förmiddag inbjuds alla nya elitidrottsstudenter mellan kl. 10.15–11.00 i Luxemburg till en träff där Idrottshögskolan information om Umeå universitets policy för kombinationen elitidrott och studier.

Välkommen Idrottsstudent vid Umeå universitet

Redaktör: Anna-Karin Eriksson