Publicerad: 2012-10-29

Vill du hjälpa till att planera en alkoholfri klubbkväll i höst?

NYHET Under hösten kommer en alkoholfri klubbkväll med liveartist och/eller DJ att anordnas. Vi söker svenska och internationella studenter med idéer och engagemang för att planera och genomföra klubbkvällen. Syftet med arrangemanget är att erbjuda en alkoholfri mötesplats för studenter.

Välkommen till informations- och uppstartsmötet!

Datum och tid: 30 oktober klockan 17.00 (observera datumet!)
Plats: sammanträdesrummet Ringius, S101 (en trappa ner från Servicecenter i Samhällsvetarhuset, campus Umeå universitet)

Är du intresserad men kan inte komma på mötet? Kontakta Irma på Umeå Studentkår, studiesocialt@umeastudentkar.se, eller Jeanette på Studenthälsan, jeanette.lundberg@adm.umu.se

De aktörer som samarbetar för att starta igång en alkoholfria klubb är Umeå studentkår, Umeå naturvetar- och teknologkår, Medicinska studentkåren, Skogshögskolans studentkår och Umeå Kulturförening Humlan, Kyrkan på campus samt Studenthälsan.

Redaktör: Annica Höglund