Publicerad: 2012-11-23

Annika Nordlund bloggar om klimat och miljö

NYHET Den 26 november går startskottet för Annika Nordlund, lektor vid psykologiska institutionen. Då kommer hon som första samhällsvetare att blotta sina tankar och erfarenheter kring sin forskning på Umeå universitets nya forskarblogg.

Hur känns det, är det nervöst?Det känns såklart spännande, och lite nervöst kanske då det här är ett nytt sätt att kommunicera på för mig.
Vad kommer du att blogga om?Min vardag som forskare och min forskning såklart, men även mina tankar kring det som händer i världen med klimatrapporter och klimatförhandlingar.
Har du bloggat tidigare? Vad har du för förväntningar?Nej, det blir premiär, så det är svårt att ha några tydliga förväntningar. Kanske snarare en förhoppning om att någon kommer att läsa mina inlägg.
Följ bloggen och kommentera

Redaktör: Eva Stoianov