Publicerad: 2020-02-24

Gästprofessor återvänder under 2020

NYHET Toby Miller, gästprofessor vid kultur- och medievetenskaper och Professor vid the Institute for Media and Creative Industries vid Universidad Autónoma de México, gästar återigen institutionen under 2020.

Text: Jonas Vågström

OBS! På grund av det världsomspännande utbrottet av corona kommer Millers första besök tyvärr att ställas in.

Toby Miller, Professor vid the Institute for Media and Creative Industries på Loughborough University, återvänder som gästprofessor till institutionen för kultur- och medievetenskaper under 2020. Hans första besök äger rum under vecka 13 den 23-27 mars. Detta blir Toby Millers fjärde besök på Institutionen.

Under sin vistelse kommer Miller att hålla ett högre seminarium den 25 mars, men det finns också möjlighet att schemat utökas med fler hållpunkter.