Publicerad: 2013-11-19

Delta i Europas största utbildnings- och karriärsundersökning

NYHET Umeå universitet deltar i trendence Graduate Barometer, Europas största utbildnings- och karriärundersökning. Vi ser gärna att du som student medverkar. Undersökningen görs online och går snabbt och lätt att fylla i.

Du deltar via länken: www.trendence-gradbarometer.eu

Deadline är den 10 februari 2014.

Frågorna som ställs handlar om hur nöjd du är med dina studier och vad du förväntar dig om din framtida karriär. Frågorna ställs på engelska. Med hjälp av enkäten samlar trendence Graduate Barometer in studenters åsikter från hela Europa och tar reda på skillnaderna och likheterna mellan enskilda länder.

Direkt efter att du har avslutat enkäten kan du jämföra dina resultat med de genomsnittliga resultaten för studenter i Europa.

För varje person som deltar donerar trendence Graduate Barometer undersökningspartner, trendence Insitut, pengar till Röda korset. De garanterar att dina svar är anonyma och dina data sekretesskyddade.

Redaktör: Karin Wikman