Publicerad: 2015-04-14

Ekonomiadministratör-Handelshögskolan

NYHET Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på högskolenivå eller motsvarande i form av dokumenterad, praktisk erfarenhet. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.

För ett gott arbetsresultat är problemlösningsförmåga, lyhördhet, förmåga att samverka, självständighet samt vilja att ta ansvar viktiga förutsättningar. Du ska vara beredd att ta egna initiativ, ha god förmåga att planera och dokumentera samt att kunna analysera information.

Övriga önskvärda kvalifikationer:

Erfarenhet av statlig förvaltning inom högskola och universitet. Dokumenterad erfarenhet av ovanstående nämnda arbetsuppgifter samt god förtrogenhet med de administrativa system som används vid universitetet (främst Raindance och Primula).

Sista ansökningsdag 2015-04-22.

Läs den fullständiga annonsen