Publicerad: 2014-03-17

Founders Alliance, Sveriges ledande nätverk för entreprenörer kommer till Handelshögskolan 20 mars

NYHET Founders Alliance, Sveriges ledande nätverk för entreprenörer kommer med gäster till Handelshögskolan vid Umeå universitet för en timmes interaktiv inspirationsföreläsning torsdag den 20 mars kl 12.00 - 13.00 i Hörsal C.

Medföljande gäster:
Ulf Lindberg – grundare Enhancer (management consulting)Enhancer lägger till en ny vetenskaplig baserad dimension till utveckling och förtydligande av ett företags strategiska uppdrag, samt till att skapa de nödvändiga organisatoriska förutsättningarna för dess genomförande.
Conny Berghald – grundare Remotex (molntjänster för administration)Remotex har sedan starten 2001 listats på sammanställningar över de snabbast växande teknologiföretagen i både Sverige och Europa, bland annat Dagens Industris Gasellista och EMEA Fast 500.
Lena Näslund – grundare Snö of SwedenSNÖ of Sweden grundades 2002 i Östersund med målet att ge den kräsne konsumenten en extra touch av skönhet.Ni som deltar på föreläsningen har samtidigt möjlighet att anmäla er till Entreprenörsutmaningen och få boken Entreprenörsboken, som är inträdesbiljetten till den stora tävlingen. Lokala finalister kommer att utses i april inför den nationella Entreprenörsutmaningen som avgörs på Entreprenörsgalan Sverige
Efter föreläsningen finns möjlighet att mingla med Founders Alliance och deltagande föreläsare.

Plats: Hörsal C, Lindellhallen, Samhällsvetarhuset
Tid: torsdag 20 mars kl 12.00 - 13.00