Publicerad: 2020-09-15

#Idrottsforskning 2020

NYHET Den 15 oktober anordnar Centrum för Idrottsforskning (CIF) ett digitalt seminarium för allmänheten med rykande aktuell idrottsforskning. Medverkar gör bland annat Louise Davis, docent vid institutionen för psykologi och forskare inom Idrottshögskolans nätverk.

Välkommen till CIFs forskningsseminarium den 15 oktober mellan kl. 08:50-12:40. Du väljer själv om du vill se en eller flera presentationer, anmälan görs senast 8 oktober.

Lousie Davis, docent vid institutionen för psykologi och forskare inom Idrottshögskolans nätverk, föreläser med titeln “Communication is the key to unlocking effective coach-athlete relationships: One size does not fit all” (engelsk presentation) mellan kl. 11:20-11:40.

Läs mer om programmet och gör din anmälan