Publicerad: 2016-09-21

Idrottsstudsstudenter ges möjlighet att delta i Umeå Idrottsgala 2017

NYHET 21 februari 2017 arrangeras Umeå Idrottsgala för andra året i rad. Galan hyllar och uppmärksammar aktiva, ledare, eldsjälar och föreningar som på ett positivt sätt bidrar till Umeås utveckling. Idrottsstudenter vid Umeå universitet ges möjlighet att delta i arrangemanget som VIP-gäst eller som volontär.

Idrottshögskolan kommer vara en medspelare i Umeå Idrottsgala 2017. Du som idrottsstudent vid:

• Fysioterapeutprogrammet
  • Idrottsvetenskapliga programmet
  • Psykologprogrammet med inriktning idrott
  • Tränarprogrammet med inriktning idrottsfysiologi, idrottsmedicin och idrottspsykologi
  • Ämneslärarprogrammet med ingång idrott och hälsa, gymnasieskolan samt åk. 7-9

ges möjlighet att delta i Umeå Idrottsgala som VIP-gäst eller som volontär.

Informationsträff 9 november

Onsdag den 9 november presenteras Umeå Idrottsgala mellan kl. 16-17 i lokelan Luxemburg, IKSU sport. Du som Idrottsstudent får information om hur du ansöker till att delta i evemanget som VIP-gäst eller som volontär. Genom att delta i Umeå Idrottsgala får du möjlighet att knyta kontakter inom Idrottsstaden Umeå.

Vid frågor gällande informationsträffen kontakta Pernilla Eriksson, biträdande föreståndare för Idrottshögskolan via mail eller telefon 090-786 55 29.

välkomment till informationsträff 9 november angående Umeå Idrottsgala

Anmälningsformulär: VIP-gäst Umeå Idrottsgala 21 februari 2017