Publicerad: 2015-10-13

Informationsdag om utlandsstudier 23 oktober

NYHET Humanistiska fakulteten bjuder in till en informationsdag om utlandsstudier och utlandspraktik i Humanisthuset 23 oktober. Träffa representanter från våra partneruniversitet, lär dig allt du behöver veta om utlandsstudier och utlandspraktik, njut av god mingelmat och ta chansen att vinna biljetter till en spelning på Guitars!

Under dagen kommer International Office att informera om möjligheterna till utlandsstudier och utlandspraktik, du kan träffa representanter från våra partneruniversitet, studievägledningen berättar om hur utlandsstudier kan få CV:t att sticka ut och tre studenter berättar om sina erfarenheter av utlandsstudier. Det kommer dessutom att bjudas på mingelmat och en tävling med goda chanser att vinna biljetter till en spelning med Ye Banished Privateers på Guitars!

23 oktober kl. 10.00 - 15.00 i Humanisthuset, Vardagsrummet

Kontakt

Peter LindströmInternationaliseringskoordinator vid Humanistiska fakultetenTelefon: 090-786 62 31
Epost