Publicerad: 2019-10-01

Jobba på psykologmottagningen

NYHET Nu finns möjligheten att jobba på Psykologmottagningen. Gör din ansökan senast 8 okober.

Timanställning på Institutionen för psykologi, Umeå universitet

Umeå universitet satsar på kreativa miljöer för studier och arbete. Hos oss finns attraktiva utbildningar, världsledande forskning och utmärkta innovations- och samverkansmöjligheter. Fler än 4 300 medarbetare och 31 500 studenter har redan valt Umeå universitet. Välj oss du också.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna består av att överföra data från ca 150 självskattningsformulär i pappersformat till en SPSS-datafil. Arbetet kommer att genomföras vid Psykologmottagningen, Umeå universitet, då formulären besvarats inom ramen för verksamheten vid mottagningen

Kvalifikationer

Du skall vara antagen till ett psykologprogram vid Umeå universitet, genomfört och blivit godkänd på kurs 8:2, Kvantitativa ansatser i vetenskaplig metod, i programmets senare del, och därmed vara väl bekant och bekväm med statistikprogrammet SPSS.

Personliga förmågor och färdigheter

Du ska vara van att både arbeta självständigt och samarbeta med personer i olika positioner. Du behöver vara bra på att formulera dig och noggrann med siffror.

Tillträde

Efter överenskommelse under oktober månad.

Omfattning

Avser ca 3 dagars arbetstid.

Lön

Umeå universitet tillämpar individuell lönesättning.

Upplysningar

Närmare upplysningar lämnas av klinisk samordnare Carin Vretsjö 090-786 66 30 eller aktiv studentmedverkan Jenny Nilsson 090-786 50 65.

Ansökan senast 8 oktober

Din ansökan ska vara inkommen via mail till carin.vretsjo@umu.se senast 8 oktober 2019. Välkommen med din ansökan!