Publicerad: 2021-10-19

Matchbiljetter Björklöven 22 oktober

NYHET I samarbete med Idrottshögskolan bjuder Björklöven in Idrottsstudenter samt Elitidrottsstudenter vid Umeå universitet till hockeyfredag i Winpos Arena fredag 22 oktober.

Idrottsstudenter och Elitidrottsstudenter vid Umeå universitet erbjuds möjligheten att boka biljett till matchen mellan Björklöven och Södertälje SK, fredag 22 oktober kl. 19:00.

Biljetter bokas via: https://bjorkloven.ebiljett.nu/Campaign/ShowCampaign/ssk22oktober

OBS! Begränsat antal matchbiljetter, 200 stycken, först till kvarn.

Det finns även möjlighet att åka med Lövenbussen utan kostnad till matchen från Ålidhems centrum ca 18:00. Efter matchen avgår bussen till Vasaplan men då till ordinarie taxa.

Hamburgare innan matchen

Kom i god tid innan match så erbjuder vi hamburgare för endast 20:-. Erbjudandet gäller fram till nedsläpp.

Lounge och bar

Nedanför ståplats H finns Bullens som är öppen före match och pauserna. Det finns även en loungebar på plan 4 som är öppen före match i pauserna.