Publicerad: 2012-01-09

NorrlandsOperans konsertpaket för studenter

NYHET Gillar du klassisk musik? Med NorrlandsOperans studentpaket blir det både lättare och billigare att ta sig iväg på konserterna i vår.

Välj mellan stort eller litet paket. Det stora gäller hela konsertserien med åtta konserter och det lilla innehåller fyra valfria konserter.

Stora konsertpaketet kostar 800 kr (1100 kr för icke-studenter), lilla konsertpaketet 400 kr (finns endast för studenter). Paketen bokas via NorrlandsOperans biljettkontor, 090-15 43 47. När du hämtar ut ditt bokade konsertpaket i NorrlandsOperans biljettkassa ska du styrka att du studerar (Mecenatkort/motsv.).

Senaste datum för att köpa det stora paketet är den 19 januari, och det lilla paketet köper du senast den 21 april.
www.norrlandsoperan.se/sve/biljetter

Redaktör: Annica Höglund