"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.
Publicerad: 2012-06-05

Nytt nummer av Education Inquiry (Volume 3, No. 2)

NYHET Nu finns årets andra nummer av den utbildningsvetenskapliga tidskriften Education Inquiry att läsa och ladda hem på vår webbplats. Detta nummer innehåller både en tematisk del och en öppen del med fristående artiklar.

Här kan du läsa mer om numret och ladda hem det

I den tematiska delen finns titlar som:

.The Quality Turn. Political and Methodological Challenges in Contemporary Educational Evaluation and Assessment.External Evaluation in England, France and Switzerland.Standards-Based Accountability in the United States.Constitutive Effects as a Social Accomplishment.Classroom Assessment and Education .Assessment, Evaluation and Quality Assurance
.Quality, Standards and Accountability: An Uneasy Alliance

I den fristående delen finns titlar som:

.Admission Policy of Swedish Teacher Education Favouring Men.Being a Skilled Reader.Predicting the Use of Praise among Pre-service Teachers
.'Own Work' in Primary School - A Teaching and Learning Practice in the Context of Administration and Control

Tidskriften ges ut av Lärarhögskolan, Umeå universitet.

Redaktör: Eva Stoianov