Publicerad: 2020-08-13

Psykisk ohälsa i Västerbotten

NYHET Institutionen för psykologi bjuder in till nätverkssymposium om psykisk ohälsa i Västerbotten. Symposiet går av stapeln den 21 augusti mellan klockan 09.00 och 11.30 och ges via Zoom.

Är du intresserad av att delta, kopplar du bara upp dig. Ingen föranmälan behövs och inga avgifter utgår. Om du känner någon som du tror är intresserad av symposiet, så får du gärna dela länken vidare.

Zoom-länk och program hittar du här.

Länken finns också tillgänglig via facebooksidan Mötesplats psykologi och kommer att finnas på Institutionen för psykologis hemsida. Vi har för avsikt att spela in mötet så att fler kan få ta del av det, så om du inte vill synas så kan du stänga av kameran under mötet.

I år har vi ett större forskningsfokus på symposiet (se program nedan), men vi vill gärna att ni som deltar också delger era erfarenheter om utvecklingen av psykisk ohälsa. Därför har vi avsatt tid för era reflektioner.

Trots att vi träffas digitalt, hoppas vi att vi ska kunna ha en trevlig samvaro och har schemalagt en liten kafferast. Se till att ha kaffepannan och fredagsfikat redo och ta tillfället i akt och säg hej till bekanta och obekanta ansikten.

Vi ser fram emot att se er alla, om än via länk, och vi hoppas att vi får en riktigt trevlig och givande förmiddag tillsammans.

Välkomna!