Publicerad: 2014-03-13

Studentbiljetter till konferensen Vetenskap du kan använda 10 april

NYHET Är du intresserad av ledarskap, beslutsfattande och organisationskultur har du möjlighet att delta vid konferensen "Vetenskap du kan använda" och samtidigt mingla med de som skulle kunna bli din framtida arbetsgivare.

Den 10 april hålls den årliga konferensen Vetenskap du kan använda, VDKA. Konferensen handlar om ledarskap, beslutsfattande och organisationskultur vänder sig framförallt till ledare inom både privat och offentlig sektor.

Studerar du, eller är intresserad av områden som ledarskap eller organisation har du nu chansen att ta del av samma kunskap och konkreta verktyg som dessa ledare. Dessutom får du chansen att mingla med de som skulle kunna bli din framtida arbetsgivare.
Erbjudandet gäller gratis deltagande för 25 studenter med en medföljande vän. Heldag på konferensen, gäller dock ej lunch och fika.

Läs mer om konferensen och anmäl dig (ange student UmU vid anmälan):

Redaktör: Malin Vikström