Publicerad: 2017-11-07

Sveriges Akademiska Idrottsförbund söker tävlingsrepresentanter till nationella och internationella tävlingar!

NYHET Under 2018 arrangeras Student-SM och Student-VM i en rad idrotter och under 2019 arrangeras Student-SM samt Vinter- och Sommaruniversiaden (Student-OS). Sveriges Akademiska Idrotts¬förbund söker nu personer som vill representera förbundet och engagera sig under tävlingarna.

Som tävlingsrepresentant får du möjligheten att stötta den svenska truppen under internationel­la tävlingar och representera förbundet på våra Student-SM. Du får nationell och internationell mästerskapserfarenhet, många nya vänner från hela landet och världen, och minnen för livet! För att bli tävlingsrepresentant måste du genomgå vår tävlingsrepresentantsutbildning som arrange­ras på Bosön i Stockholm 3-4 februari.

SAIF SÖKER DIG SOM…

• Brinner för idrott och evenemang
  • Är en naturlig ledare och trivs med att ta ansvar och stå i centrum
  • Vill utvecklas i rollen som ledare
  • Har tid att åka på 1-2 uppdrag per år
  • Har möjligheten att delta i vår tävlingsrepresentantsutbildning den 3-4 februari 2018

ANSÖK IDAG!

Senast 1 december 2017 vill SAIF ha din ansökan. Länk till anmälan hittar du på studentidrott.se. Besked lämnas innan jul.

Redaktör: Anna-Karin Eriksson