Publicerad: 2015-09-14

Tema konsumtion i senaste numret av FEKIS tidskrift

NYHET Organisation och Samhälle heter en oberoende ämnestidskrift som ges ut av Föreningen Företagsekonomi i Sverige (FEKIS). I det senaste numret finns att läsa en artikel av bla forskaren Karl Johan Bonnedahl som är verksam vid Handelshögskolan vid Umeå universitet.

I nummer 1 (2015) av ämnestidskriften Organisation och Samhälle är temat konsumtion. Här kan man bla läsa artikeln ”Om avståndet till naturen och oviljan till hållbar konsumtion” skriven av Karl Johan Bonnedahl, Handelshögskolan vid Umeå universitet.

I tidskriften skriver huvudsakligen företagsekonomiska forskare och den vänder sig till akademin såväl som en intresserad allmänhet. Fler artiklar som berör konsumtion finns att läsa i detta nummer.

Läs nr 2015-01 av Organisation och Samhälle här!